Hur är det att betta med Betspawn?

Jag har nyligen fyllt 18 år och kan äntligen börja betta. Jag har alltid älskat esport och vill därför omvandla mina kunskaper jag har om spelen till att faktiskt börja tjäna lite pengar. Jag har pratat med många och alla har olika åsikter om hur man ska gå tillväga när med betting.

Själv började jag leta efter nischade plattformar för esports betting. Jag hittade till Betspawn som är en svensk plattform, och måste säga att jag hittills har varit väldigt nöjd med dem. De är väldigt tillmötesgående de gånger jag har undrat över något. Snabba med att svara på sin chatt, och de har även en väldigt generös välkomstbonus. Det är absolut inget krångel hittills vilket jag gillar. Man har ju fått höra några skräckhistorier av sina vänner som råkat ut för det ena och det andra med olika bookmakers.

Här finns en fullständig recension: https://esportslobby.se/betway-recension/. Detta är också coolt.

Det jag också gillar väldigt mycket med Betspawn är att de tillåter sina kunder att streama matcherna på deras plattform samtidigt som man enkelt kan livebetta. Så är det i alla fall för CSGO som jag spelat på, vågar inte säga om det gäller alla spel. Dessa adderade tjänster gör att jag inte sett något behov av att testa andra bookies.

Men jag undrar om det finns andra plattformar som är intressanta att testa. Vad är era erfarenheter av övriga plattformar, stora som små? Jag är öppen för att testa annat också, har väl egentligen bara inte känt behovet som jag nämnde ovan.

Min största undran är nog framför allt att jag inte vet kvalitén på de stora bettingbolagen. Det känns inte som att de erbjuder så mycket inom esport, men jag kan ha fel. Vad är era erfarenheter? Det jag dock har hört är att många traditionella bookmakers har lite högre odds på grund av att de saknar kunskap om esport. Det gör det möjligt att tjäna en extra slant. Stämmer det, ni som har testat båda sidor?

Läs mer här sen.

betspawn

Leave a Reply

