Bloggen nominerad till årets bettingblogg

Kan med otrolig glädje meddela att sidan du nu besöker (förhoppningsvis inte för första gången 😉 ) har blivit nominerad till Betssons utmärkelse ”Sveriges bästa bettingblogg 2017”. Nomineringen till utmärkelsen är gjord av Betsson men det är ni som läsar som bestämmer vem som ska vinna. Skulle jag dra jackpotten och vinna den här tävlingen skulle det betyda så otroligt mycket för mig. Jag har drivit den här bloggen och skrivit dag in och dag ut och det är så kul att man nu får ett erkännande för att det man gör uppskattas. Uppskattar du sidan du just nu läser så får du hemskt gärna gå in och lägg en röst på mig. Gör du det kommer jag bli så glad att jag delar upp min jackpott och ger er alla cookies, ”you get a cookie, you get a cookie”.

Första pris är 10 000 kr att lägga på ETT enda singelspel i Betssons sportsbok. Man får lägga det på vad man vill och vinner man får man ta ut pengarna direkt. Jag kan lova er läsare en sak redan nu. Vinner jag priset, då blir det till att använda den vanliga spelstrategin á la Spin city. Ni som följt sidan vet att det kan handla om ett värdespel, inget 1.25 spel. Kan vara överspel med linan 4,5, eller ett varningsspel till 5 gånger.

https://njwalksandbikes.wordpress.com/2017/06/28/jackpottchans-i-rysslandmatch/ cool artikel förresten.

Eventuella pengar som en vinst skulle generera, vilket skulle bli typ 40 000 kr – 50 000 kr, 50% av dem stålarna lovar jag härmed att dela ut som pris i en egen tävling här på spelblogghemsidan. Om vi leker lite med tanken så kan det potentiellt generera 20 000 kr – 25 000 kr som kan bli prispott i vårt eget spel. Det är pengar som ni kan vinna genom ett enda bet, hur ofta har ni chans på 25 000 kr i ett bet? Det är inte många som spelar så stort. Vad skulle du göra om du vann dem pengarna, skulle det bli en jackpott som dundrar direkt in i resekassan, eller kanske in direkt på spelkontot? Jackpottjakt kan vara bästa stället att kolla in.

Sen måste du kolla in den här artikeln.

Leave a Reply

